؏ District Zero: New Generation
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
welcome
to District Zero*
Четири окръга,всеки с един могъщ водач на чело..
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Latest topics
» Your Home Is Where Your Heart Aches
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeПет Фев 28, 2014 1:19 pm by Alina Grace

» Барът.
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeЧет Яну 23, 2014 10:30 pm by Ally

» Alexander Stone..
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeНед Яну 19, 2014 4:28 pm by ms. navarra;;

» le marionnettiste
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeВто Яну 07, 2014 8:03 pm by Lorraine Virgin

» Промяна на име, лик, раса и тн.
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeПон Яну 06, 2014 6:21 pm by Nathaniel Stone

» you can't break a broken heart
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeПет Яну 03, 2014 4:08 pm by Die Reimschmied

» Гънроуз
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeСря Яну 01, 2014 6:26 pm by Reaven Shapiro

» Запазване на лик.
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeСря Яну 01, 2014 4:28 pm by ms. navarra;;

» Потайната горска хижа на Десертьорът
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeПон Дек 30, 2013 11:05 pm by Noah David

» Little Red
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeПон Дек 30, 2013 7:12 pm by Reaven Shapiro

» Руините на Стария град
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeНед Дек 29, 2013 9:07 pm by Reaven Shapiro

» Drachenherz
And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeНед Дек 29, 2013 8:52 pm by Drachenherz

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости

Нула

Най-много потребители онлайн: 57, на Пон Апр 15, 2013 3:31 pm

And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.

Go down 
2 posters
АвторСъобщение
.Vasiliy Nikitin

.Vasiliy Nikitin

And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Empty
ПисанеЗаглавие: And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.    And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeВто Дек 24, 2013 5:58 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
Сладката забрава от това да преживееш лоботомия.
Гъделът на чужди спомени по вътрешната част на черепната ти кутия.

Затвор Ал Хабдал, Бахрей, 1979 г.

Смугло хлапе лежеше на операционната маса с отворена глава. Следващият бе той. Огледа се. Четирима въоръжени с черни маски на палачи върху лицата, които мълвяха непознат език, докато ръцете му трепереха. Беше едва на двайсет и пет. Джон Симор Пейн Четвърти. От Алабама. Помнеше лицето на Миранда, целунато по бузите от слънчевите лъчи, леко зачервено. Бе пето поколение войник - дядо му бе един от главните дейци на Революцията. Опита се да жигоса тези спомени някъде там, на парченце в ума си, което се молеше да не изгуби.

- Господин Никитин, добре дошли - срещу него стоеше възрастен стюард, сръчно поправящ ръкавела му с една ръка, докато с другата придържаше позлатена кръгла рамка. Видя в огледалото мъж с обръсната глава и стъклено зелени очи, като топче за игра, стъкнат в грациозно изпипан костюм. Усмихна се на едно аз, непознато, но толкова удобно, намести се в него, плъзна се, досущ като в калъф. Не помнеше нищо, освен някакви новогодишни фойерверки и едно силно чувство за глад, което дразнеше корема му. Пътуваше с първа класа за Петербург, а стюардесата му намигаше безсрамно. Поднесе му сьомга под капак, графин със <Столичная> и пясъчнокафява папка, воняща на смърт с револвер в тъмна и безлюдна улица.

Беше нечий бъдещ Немезис. Може би твоя..

Василий Никитин aka Мълчанието looks exactly like Joel Kinnaman
Върнете се в началото Go down
ms. navarra;;
Administrator
Administrator
ms. navarra;;

And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Empty
ПисанеЗаглавие: Re: And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.    And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.  Icon_minitimeВто Дек 24, 2013 6:09 pm

Добре дошъл!  smilee
Върнете се в началото Go down

And I've seen him with girls of the night, he told Roxanne to put on her red light.
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1